Історія знаку @ бере початок, нібито, ще в
середньовіччі, коли ченці – хранителі стародавніх знань і рукописів – займалися
перекладами і переписували трактати – у тому числі і написані на латині. В
латині вживається прийменник “ad”, що в перекладі на сучасний англійський означає
“at” (“на”, “в”, “к”) – і вказує на приналежність, напрям і наближення. У
шрифті, використовуваному ченцями, буква “d” мала невеликий “хвостик”, що
робило її схожою на цифру “6” в дзеркальному відображенні. Так “ad” досить
швидко перетворилося на @.
Назва «собака» набуло
поширення у зв’язку з появою на ЕОМ гри, де символ @ бігав по екрану і за
сценарієм гри означав собаку.
Інша версія
походження назви: на алфавітно-цифрових моніторах персональних комп’ютерів
серії ДВК (1980-ті роки) «хвостик» мальованої на екрані зображення цього
символу був дуже коротким, що надавало йому схожості зі схематично намальованою
собачкою.
Тільки в російській і вірменській мовах
знак @ називають собачкою. В інших мовах найчастіше @ називають мавпочкою або
равликом, зустрічаються і такі екзотичні варіанти як штрудель (на івриті),
оселедець під маринадом (в чеському і словацькому), місячне вухо (в
казахському).
Немає коментарів:
Дописати коментар