Якщо роботи навчаться мислити критично, то між ними почнеться змагання за першість.
Зараз багато уваги зосереджено на змінах, які на нас чекають із впровадженням
штучного інтелекту, проте важливо звернути увагу на те, що не зміниться.
Люди,
які володіють критичним мисленням у сучасному світі, можуть якісно відрізняти
фактаж. Соцмережі, телебачення, газети — це сміття на 80%. Людством прагнуть
маніпулювати маркетологи, які впроваджують свої стратегії в канали комунікації.
Проблема робота в тому, що він
не може визначити хибність чи істинність достеменно точно. Якщо стаття буде
повністю правдива, а в одному реченні буде суб’єктивна думка чи неперевірена
інформація — робот може сказати, що така стаття на 90% є правдою. Швидше за все
людину не влаштують такі відповіді.
Зараз можна підробити будь-яку
інформацію, і якість підробки стає кристалічною. Такі фейки продукують роботи.
Проте вони не здатні сказати точно: чи справді перед ними фейк, чи ні.
Немає коментарів:
Дописати коментар