середа, 8 серпня 2018 р.

Гуманістичні принципи Концепції нової школи

Гуманістичні принципи Концепції нової школи 

• Визнання талановитості кожної дитини (скасування конкурсного відбору до 1-го класу; неприпустимість дискримінації; рівний інклюзив; кожна дитина навчається у своєму темпі)

• Визнання цінностей дитинства (відповідність віковим особливостям; обмеження обсягу домашніх завдань; зростання обсягу рухової, творчої, практичної діяльності; вихід за межі класу — дослідження, мандрівки, екскурсії)

• Радість пізнання (самостійне конструювання знань на основі аналізу, досліджень, спостережень; розвиток критичних, творчих умінь; помилки — невід’ємна складова пізнання)

• Розвиток вільної особистості (незалежне мислення дитини; простір для вибору)

• Формування зорового способу життя, створення безпечних умов у школі та поза її межами (виховання відповідального ставлення до здоров’я та навичок власної безпеки в конкретних життєвих ситуаціях)

• Формування загальнолюдських цінностей: морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність за себе, за добробут країни)

Головна ідея Нової української школи і нового Стандарту зокрема — навчання, побудоване на компетентностях.


Компетентність — це динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність (Закон «Про освіту»).


Немає коментарів:

Дописати коментар